søndag den 8. januar 2012

Når jeg taler med min spiseforstyrrelse...

Ikke flere pinsler - jeg ber, jeg kan ikke holde det ud.
Spiseforstyrelsen siger: Jeg er din ven - og ler
Jeg vil jo bare være perfekt - jeg vil bare være sund
Spiseforstyrelsen siger: mig har du selv valgt
Jeg bliver så forvirret og føler mig dum
spiseforstyrelsen siger: Hold dig til mig, så bliver du perfekt og sund
Min krop er ødelagt og itu
Spiseforstyrelsen siger: Gør som du plejer, ikke høre
Jeg vil væk fra dig, min såkaldte tryghed
Spiseforstyrelsen siger: Du bliver jo bare bange og angst - det ved du da!
Hvorfor holder du fast i mig?
Spiseforstyrelsen siger: Jeg viser bare vej
Du slår mig ihjel, du kan blive min død der hvor du fører mig hen
Spiseforstyrelsen siger: Du ved jo jeg er din sjæleven
Jeg holder ikke til det mere
Spiseforstyrelsen siger: Hvem siger dog det?
Jeg ønsker at leve og få et værdigt liv
Spiseforstyrelsen siger: Hvis du bare bliver ved tager jeg dit sidste hiv
Jeg har intet at give mere, slip mig fri!
Spiseforstyrelsen siger: Prøv du bare, der bliver krig!

Denne dobbelthed er konstant i mig. Hvis bare der var nogen i denne verden, der kunne vise vej. Det gør så ondt, andres liv er let og sundt. De kigger på mig og blikkene bliver fjerne. De tror sikkert at miss Perfect er uden hjerne...

Ingen kommentarer: