søndag den 7. februar 2010

Starten på et nyt liv

Det hele blev vendt op og ned, hurtige beslutninger blev truffet og valg blev taget. En flytning blev nødvendigt, og nu sidder man så her, lidt tid efter og tænker over, var det nu et klogt valg. Gjorde man det rigtige, var det forkert, gik det for stærkt, var det for dumt?
Tankerne er mange og ryger igennem hovedet. Nu er jeg nødt til at starte en tilværelse op, helt fra bunden. Det er hårdt at flytte til et fuldstændigt ukendt sted, ingen venner eller veninder, ingenting. Kun mig. Ny lejlighed. Nyt sted. Nye omgivelser. Det hele nyt og ingen ved hvem jeg er. Jeg har mulighed for at digte min egen identitet, men det har jeg ikke intentioner om. Jeg vil bare så gerne for en gangs skyld være mig, være den jeg hele tiden har været, men nu vil jeg turde udtrykke det, leve mit liv, og blive fri...

Så dette må anses som at være starten på et nyt liv.... Mit nye liv. Et liv i fred og ro.... Et liv der kun er mit. Uden unødvendige forstyrrelser...

Ingen kommentarer: